Strona Główna | Pobieranie | Kontakt

Strona Główna
Nowości
Informacje
Zrzuty
Cennik
Pobieranie
Kontakt
Drukus - Historia Zmian

Historia Zmian

Wersja 1.5.5, 2011.06.01

Uwagi

  • Baza danych wymaga uaktualnienia. Po zainstalowaniu nowej wersji, należy uruchomić Drukus - Administrator Bazy i wybrać opcję Uaktualnić Bazę.
  • Uwaga! Program wymaga Windows XP SP2 do prawidłowej pracy!

Nowe Funkcje i Zmiany

  • Dostosowano program do systemu operacyjnego Microsoft Windows Vista oraz Windows 7. W związku z tym, zmieniony został komponent do pokazywania wykresów w Raportach oraz zmieniony został sposób instalacji plików współdzielonych na prywatną instalację (Side-by-side). Zmiana ta wymaga systemu Windows XP SP2 lub nowszego.
  • Dodano pola Adres do wysyłki w module klienci i zlecenia.
  • Dodano kategorię Wszystkie w przeglądach, która umożliwia wyświetlenie wszystkich zleceń, ofert, faktur i kalkulacji. Przydatne do wyszykiwania np. wszystkich zleceń klienta w wybranym okresie.
  • Dodano pole Uwagi technologiczne do zleceń, ofert i kalkulacji. Zawartość pola jest drukowana w raporcie technologicznym.
  • Dodano pole Opis materiału, które uzupełnia pole Uwagi w materiałach dla zleceń, ofert i kalkulacji. Do tego pola można zdefiniować własny słownik w module Administrator
  • Dodano pole Uwagi technologiczne materiału do zleceń, ofert i kalkulacji. Zawartość pola jest drukowana na raporcie technologicznym.
  • Dodano możliwość wydruku etykiet adresowych formatu 100x75mm w zleceniach.

Poprawki

  • Poprawiono sposób uwierzytelniania z serwerem podczas wysyłania elektronicznych ofert.
  • W wersjach wielostanowiskowych, poprawiono błąd który występował podczas jednoczesnego zapisywania nowych rekrodów (np. zleceń) przez dwóch użytkowników. Program zawieszał się (wpadał w pętlę) gdy druga osoba wykonała funkcję Zapisz.
  • Usunięto ramki w oknach modułów, które powodowały "znikanie" zawartości okien lub ich części w różnych systemach operacyjnych.
  • Ilość kopii wydruków przeglądów (list) została poprawiona i można drukować pojedyncze sztuki.
  • Poprawiono kolejność pól i przechodzenie pomiędzy nimi klawiszem TAB w module zleceń.
  • Funkcja listy/słownika do pól uwag (przycisk Lista...) pobiera/wstawia zaznaczony fragment tekstu zamiast zawartości całego pola uwag.

Wersja 1.5.4, 2006.04.21

Uwagi

  • Baza danych wymaga uaktualnienia. Po zainstalowaniu nowej wersji, należy uruchomić Drukus - Administrator Bazy i wybrać opcję Uaktualnić Bazę.

Nowe Funkcje i Zmiany

  • Dodano bank i konto na wydruku noty debetowej.

Poprawki

  • Poprawiono "znikające" faktury. Problem występował, gdy nacisnęło się przycisk "Odświerz" podczas wprowadzania nowej lub zmieniania faktury. Aby odzyskać "zagubione" faktury, prosimy skontaktować się z producentem.
  • Po wprowadzeniu zbyt długiej nazwy banku i konta, program zamykał się podczas zamykania Administratora.
  • Dodano brakujący wydruk zlecenia technologicznego.

Wersja 1.5.3, 2004.11.04

Uwagi

  • Baza danych wymaga uaktualnienia. Po zainstalowaniu nowej wersji, należy uruchomić Drukus - Administrator Bazy i wybrać opcję Uaktualnić Bazę.

Nowe Funkcje i Zmiany

  • Dodano pole "Osoba upoważniona do odbioru faktury" w fakturach i na wydrukach. Podczas tworzenia nowej faktury, domyślnie wstawia zleceniodawcę z pierwszego wstawianego zlecenia.
  • Dodano wydruk faktur pro-forma (not debetowych) w zleceniach oraz nowe pole "nota wydrukowana". W przeglądzie produkcji można wyszukiwać zlecenia z niewydrukowaną notą.
  • Na wydrukach faktur można teraz wpisać więcej niż jedną linię w dopiskach (stopka/nagłówek). Definiowane w Administratorze.
  • Moduł kalkulacji oraz ofert pokazuje teraz ostrzeżenie o niezapłaconych fakturach.
  • W dowolnym module, dwukrotne kliknięcie na ikonie niezapłaconych faktur powoduje otwarcie modułu klientów na odpowiedniej zakładce.
  • Uaktualniono biblioteki systemowe do wersji Service Pack 6 dla Visual Basic 6.
  • Wszystkie pola "Id Klienta" mają teraz menu kontekstowe (prawy przycisk myszy), z którego można przejść do nowych lub pokazania istniejących zleceń, kalkulacji, ofert lub faktur.
  • W przeglądzie produkcji dodano nowy przegląd: "W Produkcji". Ten przegląd pokazuje wszystkie zlecenia bez wykonanych i zamkniętych (bez ostatniego i przedostatniego etapu).
  • W przeglądzie produkcji dodano nowy filtr: "Wg kodu wyrobu", który filtruje zlecenia/oferty/kalkulacje wg pełnego lub częściowego kodu wyrobu. Można też używać znaków globalnych * i ? do sprecyzowania kodu.
  • W przeglądzie produkcji do filtru dat dodano dwie opcje: "Ten Rok" i "Poprzedni Rok".
  • Dodano uwagi wewnętrzne w klientach oraz odpowiednie uprawnienie w Administratorze.

Poprawki

  • Gdy brakowało wpisanego numer konta, lecz nazwa banku została podana, to Administrator nie uruchamiał się.
  • Poprawiono błąd instalatora, który na niektórych komputerach nie instalował składników dostępu do bazy (MDAC). Teraz instalator sprawdza czy wymagane składniki są zainstalowane, jeśli nie, to pobiera je w trakcie instalacji z Internetu.
  • Jeśli oferta została podana klientowi (wprowadzona data podania) to automatycznie zaznacza się pole "Gotowa".

Wersja 1.5.2, 2004.05.11

Nowe Funkcje

  • W zleceniach dodano funkcję, która sprawdza niezapłacone faktury klienta i pokazuje ostrzegawczy znak jeśli klient posiada jakieś zaległe płatności.

Poprawki

  • Naprawiono wysyłanie e-maili używając programu Outlook.
  • Na E-Ofercie pokazuje już wszystkie wykończenia. Poprzednio drugie wykończenie nie było pokazywane.
  • Naprawiono błąd który pojawiał się podczas minimalizacji okna przeglądów.

Wersja 1.5.1, 2004.03.02

Nowe Funkcje

  • Dopisek na fakturach o odsetkach jest teraz opcjonalny i można go skonfigurować w Administratorze w sekcji Parametry: Faktury, Dopisek o odsetkach.
  • Zmieniono sposób numeracji bazy i programu. Program posiada teraz niezależną numerację od bazy, co umożliwi łatwiejsze uaktualnianie programu. Okno "O Programie" z menu Pomoc pokazuje teraz więcej informacji.
  • Dodano pole "Szukaj" w spisie telefonów do szybkiego znajdywania kontaktów. Szukanie odbywa się po kodzie, nazwie firmy oraz przedstawicielu.
  • Dodano możliwość wstawiania własnego logo do wydruków. Logo musi być rozmiaru 60x30mm oraz w formacie BMP, GIF lub JPG. Rozdzielczość i wielkość są dowolne, program przeskaluje grafikę do 60x30mm. Ustawianie logo dostępne jest w Administratorze na zakładce "Inne".
  • Zmniejszony został program instalacyjny z 15,1MB do 7,1MB.

Poprawki

  • Program pokazuje komunikat "Nieprawidłowy identyfikator lub hasło", gdy wpisze się niewłaściwie dane podczas logowania. Poprzednio program kończył działanie bez komunikatu.
  • E-Oferty działają gdy użytkownik nie jest administratorem lokalnego systemu. Poprzednio na systemach Windows 2000 lub nowszym, gdy użytkownik nie miał praw administratora, program zawieszał się po wejściu do E-Ofert.
  • Naprawiony został błąd "Invalid use of null" w Administratorze, gdy pozostawiło się pusty wiersz w edycji słowników.
  • Słowniki działają już na systemie Windows 95 i 98. Poprzednio na niektórych systemach nie można było edytować słowników.
Copyright (c) 1996-2011 ISR Computer Systems. Wszelkie prawa zastrzeżone.